Artykuł4

Oto podstrona: 0


Jak ważna jest dzisiaj optymalizacja wyszukiwarek? Dość, powiedzmy eksperci, chociaż nie możemy już polegać wyłącznie na tym jako strategii marketingowej.

Skąd ta zmiana trendu, kiedy wszystko szło całkiem dobrze jeszcze kilka lat temu? Odpowiedź brzmi, ponieważ my, internauci, zmieniamy sposób wyszukiwania informacji w sieci. Weź przykład witryny, która nawiązuje połączenia za pośrednictwem mediów społecznościowych. Jest bardziej eksponowany lub bardziej widoczny, co oznacza, że ​​wyszukiwarki są bardziej podatne na zero na podstawie określonego zapytania. Porównaj to ze stroną internetową, która wciąż stosuje starą taktykę SEO, a zauważysz dużą różnicę.

SEO wciąż odgrywa dużą rolę w określaniu popularności i widoczności witryn. W końcu dzięki optymalizacji łączymy się z odpowiednimi stronami internetowymi. Brak uszkodzonych linków, zoptymalizowane metatagi i planowanie nawigacji są ważne i muszą zostać uwzględnione bez względu na to, ile mediów społecznościowych jest również wykorzystywanych.

Według badań to równoległe działanie tradycyjnego SEO i mediów społecznościowych najlepiej zaspokaja małe firmy, które nie mogą polegać wyłącznie na wizerunku marki. W przeciwieństwie do dużych firm, które już wyrobiły sobie markę, startupy i małe przedsięwzięcia muszą polegać na pierwszym budowaniu relacji z klientami, dzięki czemu stają się bardziej widoczne dzięki kampaniom reklamowym i zależą od starego dobrego SEO z sieciami społecznościowymi. Po stworzeniu solidnego wizerunku marki mogą powoli polegać na mediach społecznościowych, aby utrzymać się na powierzchni.

Jedyną taktyką, która pozostała bezcenna w celu poprawiania pozycji w rankingu i kierowania ruchem w sieci, jest jakość treści. Bez względu na to, jakich metod optymalizacji używasz, dobra treść nie jest zagrożona. W końcu, bez względu na to, jakim typem użytkownika jest osoba, odwiedza on strony internetowe w celu uzyskania informacji, a źle dostarczone treści po prostu błagają o zignorowanie.

Najlepsze wyszukiwarki mogą zmieniać sposób przeszukiwania sieci w poszukiwaniu informacji. Zmiany te są konieczne, aby nadążyć za czasem i zmniejszyć liczbę witryn niewłaściwie wykorzystujących taktyki SEO. Zamiast postrzegać je jako uciążliwe, możemy skorzystać z narzędzi i pozwolić im służyć jako podstawa dla zoptymalizowanych witryn o wysokim rankingu.

Dla tych, którzy nie mają kontaktu z SEO na stronie lub zastanawiają się, co to za sobą pociąga, obejmuje to wewnętrzne linkowanie (łączenie powiązanych artykułów w witrynie), unikanie upychania słów kluczowych, osadzanie treści wideo, aby użytkownicy mogli oglądać je bezpośrednio bez wchodzenie na stronę udostępniania wideo, odmian słów kluczowych, a co najważniejsze, pisanie dla ludzi, a nie dla wyszukiwarek. Ta ostatnia jest kluczowa, ponieważ wielu z nich celuje w to drugie bez uwzględnienia czytelności.